.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال تغییر لاریجانی زیاد است

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات فراکسیون اکثریت مجلس تاکید کرد: با توجه به اتفاقاتی که در ایام انتخابات ریاست جمهوری افتاد، احتمال اینکه رئیس فراکسیون تغییر کند، زیاد است.

محمد کرمی‌راد نماینده مردم کرمانشاه و عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با شبکه ایران در مورد زمان انتخابات فراکسیون اکثریت برای تعیین رئیس این فراکسیون گفت: انتخابات فراکسیون اکثریت برای انتخاب رئیس، احتمالا اواخر هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه "براساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد آقایان صدر، ابوترابی و حداد عادل تمایل خود را برای کاندیداتوری در این انتخابات اعلام کرده‌اند"، در مورد لاریجانی و نامزدی مجدد وی در این انتخابات افزود: براساس آنچه که در رسانه‌ها، به نقل از آقای لاریجانی مطرح شده است به نظر می‌رسد وی تمایلی برای نامزدی مجدد در انتخابات ریاست فراکسیون اکثریت ندارد.

البته عضو فراکسیون اکثریت مجلس در ادامه سخنانش علت تمایل نداشتن لاریجانی برای نامزدی مجدد در انتخابات فراکسیون اکثریت را نیز بیان کرد. او گفت: با توجه به اتفاقاتی که در ایام انتخابات ریاست جمهوری افتاد، احتمال این‌که رئیس فراکسیون تغییر کند زیاد است.

کرمی‌راد اضافه کرد: در انتخابات دهم ریاست جمهوری، فراکسیون‌اکثریت باید موضع می‌گرفت و این موضع‌گیری هم باید از سوی ریاست آن انجام می‌شد ولی به علت این‌که رئیس فراکسیون اکثریت و رئیس مجلس به صورت همزمان در اختیار آقای لاریجانی بود و اگر ایشان موضع‌گیری می‌کرد شائبه جانبداری ریاست مجلس به نفع کاندیدای خاص مطرح می‌شد، بنابراین فراکسیون نتوانست مواضع خود را به صورت صریح اعلام کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل و برای جلوگیری از چنین مسائلی، تعداد زیادی از اعضای فراکسیون اکثریت بر این اعتقادند که رئیس مجلس نباید رئیس فراکسیون اکثریت هم باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در پایان افزود: اگر این اعضاء همچنان به تصمیم خود پایبند باشند در یک فضای صمیمی احتمال جابه‌جایی و تغییر رئیس فراکسیون در انتخابات آینده بسیار زیاد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.